Intergamma

2013 – 2019

Bij Intergamma, het moederbedrijf van GAMMA en KARWEI, heb ik diverse rollen bekleed. Ik ben begonnen om, samen met het Cross Channel team, de livegang van de webshops voor GAMMA, KARWEI en GAMMA België te realiseren. Hierna werd ik commercieel verantwoordelijk voor de webshop van KARWEI. Na 4 jaar full focus groeien op karwei.nl werd ik commercieel verantwoordelijk voor alle webshops van Intergamma en new business. In deze rol boorde ik nieuwe markten aan en introduceerde ik nieuwe business modellen. In mijn laatste rol was ik tijdelijk verantwoordelijk voor de gehele Cross Channel afdeling en stuurde ik een team aan van 12 FTE waaronder SEA/SEO/CRM/CRO specialisten, product owners en e-commerce managers. 

Resultaten:

  • Drie webshops gelanceerd: gamma.nl, gamma.be en karwei.nl
  • Van €0 online omzet naar €100mio + online omzet in 5 jaar
  • Commerciële e-commerce organisatie neergezet en verder geprofessionaliseerd.
  • Transformatie gerealiseerd van traditionele naar omnichannel retailer
  • Nieuwe markten aangeboord & business modellen geïntroduceerd 
Terug
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google