Kaspersky Lab

2012 – 2013

Als online sales manager bij Kaspersky Lab was ik verantwoordelijk voor de online sales van B2C anti-virus producten in 7 landen (Nederland, België, Luxemburg, Noorwegen, Zweden, Denemarken en Finland). Ik was verantwoordelijk voor een verdere omzetgroei door middel van het inzetten van de juiste promoties, het verder optimaliseren van de diverse websites middels A/B & MVT testing en het optimaliseren van de online kanalen (SEO, SEA, affiliate marketing, e-mail marketing en display advertising). Deze rol vroeg om continue afstemming met mijn internationale collega’s uit Rusland (hoofdkantoor Kaspersky Lab), mijn directe online sales collega’s uit de andere Europese landen, en met diverse online agencies.

Resultaten:

  • Meer dan 20% groei per jaar gerealiseerd
  • Noorse website succesvol getransformeerd van een Engelstalige website naar een native Noorse website
  • Succesvolle A/B testen opgezet met positieve significante resultaten 
  • Retentie programma verder geprofessionaliseerd
Terug
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google