Intergamma

2024 – 2025 (Interim)

Bij Intergamma, het moederbedrijf van GAMMA en KARWEI, ben ik na vijf jaar teruggevraagd voor een nieuwe opdracht. Wat begon als een korte opdracht voor een half jaar, resulteerde in meerdere uitdagende opdrachten in bijna 2 jaar tijd. In deze periode heb ik drie verschillende rollen vervuld: van Project Lead tot Head of Online Sales en uiteindelijk E-commerce Consultant. In deze functies heb ik een belangrijke bijdrage geleverd aan de verdere professionalisering en groei van de online kanalen van Intergamma. Het waren veelzijdige en plezierige opdrachten waarin ik mijn kennis van e-commerce, leiderschap en digitale strategie optimaal heb kunnen inzetten om Intergamma verder te helpen in de digitale transformatie en groei.

 

Thijs heeft als ad interim Head of Online Sales meegeholpen aan onze sterke groei eCommerce. Hij combineert strategisch inzicht met een pragmatische aanpak en vlotte “people engagement”. Kan schakelen op alle niveaus. Fijne en gedreven professional.

Jurre Mulder
CDO Intergamma

2013 – 2019 (Vaste dienst)

Tussen 2013 en 2019 heb ik bij Intergamma diverse rollen bekleed. Ik ben begonnen om, samen met het Cross Channel team, de livegang van de webshops voor GAMMA, KARWEI en GAMMA België te realiseren. Hierna werd ik commercieel verantwoordelijk voor de webshop van KARWEI. Na 4 jaar full focus groeien op karwei.nl werd ik commercieel verantwoordelijk voor alle webshops van Intergamma en new business. In deze rol boorde ik nieuwe markten aan en introduceerde ik nieuwe business modellen. In mijn laatste rol was ik tijdelijk verantwoordelijk voor de gehele Cross Channel afdeling en stuurde ik een team aan van 12 FTE waaronder SEA/SEO/CRM/CRO specialisten, product owners en e-commerce managers. 

Resultaten:

  • Drie webshops gelanceerd: gamma.nl, gamma.be en karwei.nl
  • Van €0 online omzet naar €100mio + online omzet in 5 jaar
  • Commerciële e-commerce organisatie neergezet en verder geprofessionaliseerd.
  • Transformatie gerealiseerd van traditionele naar omnichannel retailer
  • Nieuwe markten aangeboord & business modellen geïntroduceerd 
Terug
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from - Youtube
Vimeo
Consent to display content from - Vimeo
Google Maps
Consent to display content from - Google